Mäntsälän Frisbeegolf etsii uusia pelaajia

Laji on frisbeegolf ja joukkueen kotipaikka on Mäntsälä. Joukkueeseen kuuluu 16 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Mäntsälän Frisbeegolfilla oli vuonna 2018 noin 40 jäsentä. Mukaan mahtuu sekä vasta-alkajia että kokeneempia pelaajia. Seurasta löytyy aktiivisia amatöörikisojen kiertäjiä, sillä tällä hetkellä SFL:n kilpailulisenssi on lähes puolella jäsenistä. Toivotamme tervetulleeksi mukaan kaikki lajista kiinnostuneet!

Hanki seurajäsenyys näin:

Mene osoitteeseen www.suomisport.fi ja kirjaudu sisään ohjeiden mukaan tai rekisteröidy palveluun, jos olet uusi käyttäjä.
Valitse yläreunan valikosta ”Liity jäseneksi seuraan”.
Seuraa palvelun ohjeita.
Jos haluat kilpailulisenssin, osta ensin jäsenyys ja tämän jälkeen siirry yläreunan valikosta kohtaan ”Osta lisenssi”.
Mikäli olet jo hankkinut kilpailulisenssin, hanki seurajäsenyys mahdollisimman pian.

Jos haluat liittyä MFG-jäseneksi, mutta haluat edustaa jotain toista seuraa SFL-kisoissa voit ostaa jäsenyyden normaalisti yllä olevien ohjeiden mukaan. Lisenssiä ostettaessa valitaan erikseen mitä seuraa edustetaan, eli kun ostat lisenssin erikseen, päätät edustamasi seuran tällöin. Osta ensin edustamasi seuran jäsenyyden ja lisenssin ennen toisen seuran jäsenyyden ostoa, niin palvelu ymmärtää mitä seuraa edustat.

Seuran jäsenmaksu on 20 euroa/vuosi (10 €/vuosi junioreilta, vuonna 2000 tai sen jälkeen syntyneiltä). Jäsenmaksu sisältää myös Frisbeegolfliiton jäsenyyden.

Tervetuloa jäseneksi!

Tarvittaessa voit olla yhteydessä info(miuku)mantsalanfg(piste)com

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 3 kuukautta sitten. Lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.